Muslim's medicine
Assalamualaikum w.b.t. and peace be upon you. From my big beautiful warlock brain, welcome to Perisple. You're either in my corner, or you're with the trolls. This is the personal world of Athirah Khairina Khairuddin. A 5th year medical student at Jordan University of Science and Technology so yup, she's in Jordan now. She has many hobbies and won't fit if they are written here. Allah is her God and Muhammad is her prophet. And so that makes her an abid and khalifah. Thank you for stopping by here. Anything to ask you can email me at ak.irarina@yahoo.com :)

Wednesday, June 1, 2011

Salam.
Wah, Pakcik Ben buat segmen untuk budak sekolah! Apa lagi, A.K TERJAHHH!

Umur 17 tahun, still consider sebagai budak sekolah lagi kan pakcik Ben? Duduk asrama lagi ni tau. Cuti sekolah jer lah dapat berblogging, up-kan traffic dan tambah pendapatan Nuffnang *aish... pasal tu ah tak kaya2 lagi ni* Hahaa...

"bagitau tau kat Pakcik Beng Beng Boom ni kenapa adik buat blog ..."

A.K buat blog sebab nak kongsi dengan dunia *cehwah2* tentang dunia A.K yang penuh warna-warni dan benda comel ni! Apa orang kata, sharing is caring gitu! :) Selain itu, A.K nak menambah kenalan dan cari peluang menyertai kontes yang menyediakan hadiah menarik *bunyi macam mata duitan jer kan*! Hahaa... Lepas tu, cuti-cuti sekolah ni kan bosan sedikit kadang2. A.K juga nak pratikkan ilmu Adobe Photoshop dan HMTL yang A.K ada pada blog A.K ni! :)

P/S: A.K minat blog Pakcik Ben! :) *bukan ayat mengampu ya :P*




Credits
Design by yours truly, A.K with base codes from . Lots of cuteness taken from and and . Smile to the pictures captured by , and . Ahhh... come to my library and books are read together :)
Links
Facebook Twitter Tumblr GoodReads Tagboard +Follow blog